Reklamace

1. Jaké doklady pro reklamaci potřebujete?

- Hlavním předloženým dokladem pro vyřízení reklamace je doklad o zakoupení výrobku na našem e-shopu Happyk.cz. Tento doklad bude přibalen ve Vaší objednávce. Prosím, uschovejte jej po dobu trvání záruky na naše výrobky.

- Dále je potřeba k vyřízení reklamace přiložit vyplněný reklamační list, který najdete níže.

2. Kde lze vadný výrobek reklamovat?

Napište nám e-mail na naši elektronickou adresu "info@happyk.cz" co se s Vaším zakoupeným výrobkem stalo, kde se stala chyba. Nezapomeňte do e-mailu uvést Vaše jméno, adresu a o jaký výrobek se jedná.

Záruka na jakýkoliv výrobek se vztahuje pouze na vady materiálu nebo výroby.

Naopak se reklamace nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným používáním, nesprávným skladováním nebo mechanickým poškozením.

3. Jak dlouhá je záruční lhůta u nových výrobků?

Ve všech zemích EU se záruka na výrobek vztahuje na dobu dvou let od dodávky zboží. Reklamuje-li spotřebitel vadný výrobek, prodávající je povinen závadu posoudit a vyhodnotit, reklamaci přijmout či odmítnout. Spotřebitel má právo, aby zboží bylo uvedeno do souladu s kupní smlouvou, tj. aby bylo zdarma opraveno nebo nahrazeno, pokud došlo k chybě na straně prodávajícího. Za neoprávněnou reklamaci lze považovat opotřebení výrobku či závadu vzniklou neodborným zacházením s výrobkem. Vadné zboží reklamujte bezodkladně.

4. Jak dlouhá je lhůta pro reklamaci vady u použitého zboží?

Dvouletá lhůta pro reklamaci vady existuje obdobně i na použitý výrobek. Zkrácení záruční doby až na jeden rok je možné a dokonce obvyklé, prodávající však o tom musí kupujícího informovat písemně buď ve svých obchodních podmínkách či na jiném dokladu (např. na faktuře). Neučiní-li tak, platí dvouletá lhůta pro reklamaci vady.

5. Jak je to s úhradou nutných nákladů s reklamací spojených?

Není povinností obchodníka tyto náklady hradit.

6. Jak dlouho má prodávající na vyřízení reklamace?

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. V případě, že se reklamace pozdrží Vás informujeme e-mailem nebo sms zprávou. V případě vyřízení a rozhodnutí o reklamaci Vás také kontaktujeme.

 

Náš Reklamační řád se řídí těmito zákony:

  • Obchodním zákoníkem
  • Zákon o ochraně spotřebitele
  • Zákon o krmivech

 

Reklamační řád

Náš "Reklamační řád" si můžete otevřít a vytisknout po kliknutí na jeden z obrázků


reklamačni list format .doc reklamačni list format .pdf

 

Reklamační list

Náš "Reklamační list" si můžete otevřít a vytisknout po kliknutí na jeden z obrázků


reklamačni list format .doc reklamačni list format .pdf

 

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Nelíbí se Vám naše zboží a rádi byste ho vrátili zpět?

Veškeré informace k vrácení zboží ve 14 denní lhůtě můžeta najít: zde v tomto článku

Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit. Více informací zde.