Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

rozsireni dopravy

doprava zdarma

Happyk.cz - Dobrý Anděl

DMO-justynka

Zicherka, o.s.

Happyk.cz - PesWeb

Prostějovksý voříšek - Vořiškiáda

KONTAKTY

Lukáš Stařičný
Na Výšině 1208
Dolní Lutyně 73553
tel: 732885600
info@happyk.cz
reklamace@happyk.cz
IČ: 02318628

NOVINKY

arr3DOVOLENÁ !!!DOVOLENÁ - Letní tábor pro děti V týdnu od 31.7. - 15.8. 2017 organizujeme letní dětský tábor pro... arr3SLEVOVÝ KUPÓN ke každé objednávce ! Každý kdo si u nás udělá objednávku získá k objednávce slevový kupón v hodnotě 200Kč na dětský... arr3Dopravní revoluce je tady! DOPRAVA ZDARMA! Dopravní revoluce je tady! = DOPRAVA ZDARMA !   Každou středu rozvoz do lokalit Dolní Lutyně,... arr3Podáváme pomocnou ruku našim zákazníkům. :) Chceme více pomoci při výběru našim zákazníkům ! :o) Od dnešního dne jsme pro Vás nově... arr3Nově produkty pro JEŽKY :o)Nyní můžete u nás najít i nově věcičku pro Ježky, jedná se o speciální vitaminové krmivo pro ježky,... arr3Přidáváme další možnost dopravy ZDARMARozvoz na kole do 10km - ZDARMA ! Přesně jak jsme slíbili i přinášíme další druh dopravy ZDARMA!... arr3Novinky připravovane na měsíc Září!Ahojky Lidičky!   Možná jste si všimli, že se u nás na stránkách stále něco děje a trochu se mění... arr3Máme DOVOLENOU !Protože i my musíme někdy odpočívat, jelikož opravdu nejsme stroje, které stačí jen namazat k tomu,... arr3Věci, které nejsou SKLADEM!Ahojky Lidičky, Nově u nás na eshopu už nenajdete věcí, které nemáme skladem, tyto produkty jsou... arr3Nová trička Happyk.cz Novinka na našem internetovém obchodu Happyk.cz! Od dneška si můžete na e-shopu objednat triko s... arr3Darujeme penízky Zicherce :o)  Co slíbíme, to plníme :) Máme rádi, když se drží slovo a nejen proto darujeme nějaké to ... arr3Garance kvality nabízených krmiv!     GARANCE KVALITY!   Protože se neustále snažíme zlepšovat kvalitu nejen našeho zboží,... arr3Pomáháme tam kde je to potřeba!Ahojky Lidičky ! :o)   Srdečně Vás všechny prosíme o pomoc v těžkém boji. Justýnka je 3letá... arr3NOVĚ! - Doprava Zdarma nad 3000KčMáme tady pro Vás další menší zkvalitnění služeb. Konkrétně se tentokrát jedná o dopravu ZDARMA.... arr3Každým západem slunce...  Každým západem slunce se snažíme rozšiřovat naše poskytované služby, ale především hlavně náš... arr3Snížujeme ceny dopravy PPLVyjednali jsme pro naše zákazníky lepší cenovou relaci v případě využití dopravy známého dopravce a... arr3Jak správně reklamovat zbožíKaždý jsme někdy něco reklamovali. Pokud přesně nevíte, jak na to, může se jednat o nepříjemnou... arr3Podporujeme: Prostějovský Voříšek!30.8.2014 proběhl 1. ročník Prostějovské voříškiady. Cvičák plný krásných voříšků, kříženců,...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 1 049,00 Kč
není skladem
Naše cena 680,00 Kč
skladem

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 1 769,00 Kč
skladem
Naše cena 2 888,00 Kč
skladem
Naše cena 820,00 Kč
skladem

Pomozte nám:

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

 

 

Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových obchodů

ANKETA

Jakou volíte nejčastěji dopravu ? :o)

Osobní odběr 39% Česká Pošta 20% Dopravní společnost např. PPL 22% Jína doprava 18%

Jak správně reklamovat zboží

Každý jsme někdy něco reklamovali. Pokud přesně nevíte, jak na to, může se jednat o nepříjemnou proceduru. Reklamace existují dvojího druhu. Buď vracíte zboží, které se rozbilo ne vaší vinou, nebo si stěžujete na kvalitu a chcete se dobrat nápravy. Náš rychlý návod vám pomůže v obou případech.

1) Na reklamaci musíte chytře

Začněte tím, že reklamované zboží dobře zabalíte. Nezapomeňte také přiložit průvodní dopis s přesným popisem závady, své kontaktní údaje pro komunikaci s námi a doklad o zaplacení či záruční list. Nejlépe vyplnit náš reklamační list, který najdete zde: Reklamační list ve fromátu WORD nebo Reklamačí list ve formátu PDF

2) Napište nám a jednejte přes správné kontaktní údaje

Zatelefonujte nám nebo napište nám e-mail. Ve všech případech reklamace jednejte s námi, My vše vyřidíme za Vás a nebudeme Vás odkazovat přimo na značku výrobce = lepší komfort pro zákazníka.

Reklamační kontaktí udáje jsou:

tel.: +420 732888600

email: reklamace@happyk.cz


3) Kde zboží reklamovat či kam ho poslat?

Zboží reklamujte či posílejte na naši adresu: Na Výšině 1208, Dolní Lutyně 73553

4) Reklamaci musíme vyřídit do 30 dnů

Jakmile od Vás převezmeme reklamované zboží máme 30 dní na vyřízení reklamace. Do této lhůty vám musíme oznámit své vyjádření, tedy zjednat nápravu vady, či reklamaci zamítnout. Ve většině případu se snažíme reklamaci vyřídit v co nejkratším termině, ovšem vždy se to tak udělat nedá, proto prosíme o strpení, děkujeme za pochopení.

5) Zboží můžete vrátit i bez udání důvodu

Máte na to 14 dní. Do té doby lze odstoupit od smlouvy (=navrátit zboží) bez udání důvodu. V takovém případě ale platíte náklady na dopravu vy. Zboží, které vracíte, může být rozbalené, ale nesmí být použité.

6) Nakoupili jste ve slevě? Při reklamaci žádný problém

Zakoupili jste zboží v nějaké výhodné nabídce? Na reklamaci máte samozřejmě nárok i tak. Nesmíte však zboží reklamovat z důvodu, kvůli kterému bylo zlevněno.

7) Kdy mám právo na okamžité vrácení peněz?

Pokud reklamujete třikrát stejnou vadu, čtyřikrát různou vadu nebo tři různé vady najednou, máte nárok na vrácení peněz.

8) S běžným opotřebením nepochodíte

Uplatnit reklamaci není možné na vady, které vznikly běžným opotřebením, nebo takové, které jste sami způsobili nesprávným použitím zboží.

9) Reklamací se neprodlužuje záruční lhůta

Pokud dojde k výměně zboží, nezačíná nová dvouletá záruční lhůta, ale počítá se ta stávající.

 


 

Jak může vaše reklamace dopadnout?

Oprava zboží
vada, kterou zboží má, bude opravena/odstraněna

Výměna zboží
zboží nám bude vyměněno

Uplatnění slevy na zboží
bude nám navrácena část ceny zboží za předpokladu, že zboží budeme dále užívat a stejnou závadu nebudeme reklamovat

Odstoupení od smlouvy
navrácení peněz

Zamítnutí


 

Věříme, že noční můra s reklamováním zboží se Vás už netýka, a že Vám tenhle návod usnadní reklamaci.

 

Těšíme se na Vás...

 

S pozdravem pěkného dne

Lukáš Stařičný :o) - Happyk.cz

tel.: +420 732885600

 

Některé informace čerpány zde zdroje: www.heureka.cz