Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

rozsireni dopravy

doprava zdarma

Happyk.cz - Dobrý Anděl

DMO-justynka

Zicherka, o.s.

Happyk.cz - PesWeb

Prostějovksý voříšek - Vořiškiáda

KONTAKTY

Lukáš Stařičný
Na Výšině 1208
Dolní Lutyně 73553
tel: 732885600
info@happyk.cz
reklamace@happyk.cz
IČ: 02318628

NOVINKY

arr3DOVOLENÁ !!!DOVOLENÁ - Letní tábor pro děti V týdnu od 31.7. - 15.8. 2017 organizujeme letní dětský tábor pro... arr3SLEVOVÝ KUPÓN ke každé objednávce ! Každý kdo si u nás udělá objednávku získá k objednávce slevový kupón v hodnotě 200Kč na dětský... arr3Dopravní revoluce je tady! DOPRAVA ZDARMA! Dopravní revoluce je tady! = DOPRAVA ZDARMA !   Každou středu rozvoz do lokalit Dolní Lutyně,... arr3Podáváme pomocnou ruku našim zákazníkům. :) Chceme více pomoci při výběru našim zákazníkům ! :o) Od dnešního dne jsme pro Vás nově... arr3Nově produkty pro JEŽKY :o)Nyní můžete u nás najít i nově věcičku pro Ježky, jedná se o speciální vitaminové krmivo pro ježky,... arr3Přidáváme další možnost dopravy ZDARMARozvoz na kole do 10km - ZDARMA ! Přesně jak jsme slíbili i přinášíme další druh dopravy ZDARMA!... arr3Novinky připravovane na měsíc Září!Ahojky Lidičky!   Možná jste si všimli, že se u nás na stránkách stále něco děje a trochu se mění... arr3Máme DOVOLENOU !Protože i my musíme někdy odpočívat, jelikož opravdu nejsme stroje, které stačí jen namazat k tomu,... arr3Věci, které nejsou SKLADEM!Ahojky Lidičky, Nově u nás na eshopu už nenajdete věcí, které nemáme skladem, tyto produkty jsou... arr3Nová trička Happyk.cz Novinka na našem internetovém obchodu Happyk.cz! Od dneška si můžete na e-shopu objednat triko s... arr3Darujeme penízky Zicherce :o)  Co slíbíme, to plníme :) Máme rádi, když se drží slovo a nejen proto darujeme nějaké to ... arr3Garance kvality nabízených krmiv!     GARANCE KVALITY!   Protože se neustále snažíme zlepšovat kvalitu nejen našeho zboží,... arr3Pomáháme tam kde je to potřeba!Ahojky Lidičky ! :o)   Srdečně Vás všechny prosíme o pomoc v těžkém boji. Justýnka je 3letá... arr3NOVĚ! - Doprava Zdarma nad 3000KčMáme tady pro Vás další menší zkvalitnění služeb. Konkrétně se tentokrát jedná o dopravu ZDARMA.... arr3Každým západem slunce...  Každým západem slunce se snažíme rozšiřovat naše poskytované služby, ale především hlavně náš... arr3Snížujeme ceny dopravy PPLVyjednali jsme pro naše zákazníky lepší cenovou relaci v případě využití dopravy známého dopravce a... arr3Jak správně reklamovat zbožíKaždý jsme někdy něco reklamovali. Pokud přesně nevíte, jak na to, může se jednat o nepříjemnou... arr3Podporujeme: Prostějovský Voříšek!30.8.2014 proběhl 1. ročník Prostějovské voříškiady. Cvičák plný krásných voříšků, kříženců,...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 680,00 Kč
skladem

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 1 149,00 Kč
skladem
Naše cena 680,00 Kč
skladem

Pomozte nám:

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

 

 

Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových obchodů

ANKETA

Jakou volíte nejčastěji dopravu ? :o)

Osobní odběr 39% Česká Pošta 20% Dopravní společnost např. PPL 22% Jína doprava 18%

REKLAMACE
Reklamace

1. Jaké doklady pro reklamaci potřebujete?

- Hlavním předloženým dokladem pro vyřízení reklamace je doklad o zakoupení výrobku na našem e-shopu Happyk.cz. Tento doklad bude přibalen ve Vaší objednávce. Prosím, uschovejte jej po dobu trvání záruky na naše výrobky.

- Dále je potřeba k vyřízení reklamace přiložit vyplněný reklamační list, který najdete níže.

2. Kde lze vadný výrobek reklamovat?

Napište nám e-mail na naši elektronickou adresu "reklamace@happyk.cz" co se s Vaším zakoupeným výrobkem stalo, kde se stala chyba. Nezapomeňte do e-mailu uvést Vaše jméno, adresu a o jaký výrobek se jedná.

Záruka na jakýkoliv výrobek se vztahuje pouze na vady materiálu nebo výroby.

Naopak se reklamace nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným používáním, nesprávným skladováním nebo mechanickým poškozením.

3. Jak dlouhá je záruční lhůta u nových výrobků?

Ve všech zemích EU se záruka na výrobek vztahuje na dobu dvou let od dodávky zboží. Reklamuje-li spotřebitel vadný výrobek, prodávající je povinen závadu posoudit a vyhodnotit, reklamaci přijmout či odmítnout. Spotřebitel má právo, aby zboží bylo uvedeno do souladu s kupní smlouvou, tj. aby bylo zdarma opraveno nebo nahrazeno, pokud došlo k chybě na straně prodávajícího. Za neoprávněnou reklamaci lze považovat opotřebení výrobku či závadu vzniklou neodborným zacházením s výrobkem. Vadné zboží reklamujte bezodkladně.

4. Jak dlouhá je lhůta pro reklamaci vady u použitého zboží?

Dvouletá lhůta pro reklamaci vady existuje obdobně i na použitý výrobek. Zkrácení záruční doby až na jeden rok je možné a dokonce obvyklé, prodávající však o tom musí kupujícího informovat písemně buď ve svých obchodních podmínkách či na jiném dokladu (např. na faktuře). Neučiní-li tak, platí dvouletá lhůta pro reklamaci vady.

5. Jak je to s úhradou nutných nákladů s reklamací spojených?

Není povinností obchodníka tyto náklady hradit.

6. Jak dlouho má prodávající na vyřízení reklamace?

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. V případě, že se reklamace pozdrží Vás informujeme e-mailem nebo sms zprávou. V případě vyřízení a rozhodnutí o reklamaci Vás také kontaktujeme.

 

Náš Reklamační řád se řídí těmito zákony:

  • Obchodním zákoníkem
  • Zákon o ochraně spotřebitele
  • Zákon o krmivech

 

Reklamační řád

Náš "Reklamační řád" si můžete otevřít a vytisknout po kliknutí na jeden z obrázků


reklamačni list format .doc reklamačni list format .pdf

 

Reklamační list

Náš "Reklamační list" si můžete otevřít a vytisknout po kliknutí na jeden z obrázků


reklamačni list format .doc reklamačni list format .pdf


Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Nelíbí se Vám naše zboží a rádi byste ho vrátili zpět?

Veškeré informace k vrácení zboží ve 14 denní lhůtě můžeta najít: zde v tomto článku